مطالعه نشان می‌دهد انتشار گازهای گلخانه‌ای کارخانه‌های صنعتی با خطرات سلامتی مرتبط است



یک مطالعه اخیر اثرات شدید سلامتی و اقتصادی ناشی از شعله ور شدن و تهویه در کارخانه های صنعتی، از جمله مرگ های زودرس و موارد تشدید آسم را برجسته می کند.

ویکتوریا سنت مارتین گزارش برای اخبار اقلیمی داخل.


به اختصار:

  • فعالیت های شعله ور شدن و تهویه هوا در کارخانه های صنعتی باعث مشکلات سلامتی قابل توجهی از جمله تشدید آسم در کودکان و حدود 710 مرگ زودرس سالانه می شود.
  • این مطالعه که شامل محققان دانشگاه بوستون و دیگران بود، نشان داد که این شیوه‌ها هر سال حدود 7.4 میلیارد دلار خسارت به سلامتی آمریکا وارد می‌کنند.
  • تگزاس، پنسیلوانیا و کلرادو بالاترین ایالت‌هایی هستند که تحت تأثیر این گازهای گلخانه‌ای قرار گرفتند و تقریباً نیم میلیون آمریکایی را که در نزدیکی تأسیسات نفت و گاز زندگی می‌کنند تحت تأثیر قرار داد.

نقل قول کلیدی:

ما می دانیم که PM 2.5 برای سلامتی مضر است، می دانیم که ازن برای سلامتی مضر است، اما مشاهده میزان تشدید آسم که به دی اکسید نیتروژن نسبت داده می شود، فکر می کنم برای ما تعجب آور بود.

– ارین پولکا، دانشجوی دکترا در بخش بهداشت محیط در دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه بوستون

چرا این مهم است:

انتشارات کارخانه های صنعتی یک نگرانی قابل توجه هم برای سلامت محیط زیست و هم برای رفاه عمومی است و به طیف وسیعی از مسائلی که بر اکوسیستم، کیفیت هوا و سلامت انسان تأثیر می گذارد، کمک می کند. در سال 2020، محققان آلودگی هوا ناشی از سوزاندن گاز طبیعی اضافی را با زایمان زودرس برای نوزادان مرتبط دانستند که بیشترین تأثیر را در میان خانواده‌های اسپانیایی تبار داشت.