حکم دادگاه مقررات ویسکانسین در مورد آلودگی PFAS را محدود می کند



دادگاه استیناف ویسکانسین اخیرا تأیید کرد که وزارت منابع طبیعی این ایالت نمی تواند از قانون نشت برای تنظیم PFAS، یک آلاینده قابل توجه، استفاده کند.

هنری ردمن گزارش می دهد ممتحن ویسکانسین.


به اختصار:

  • یک دادگاه استیناف ایالتی تصمیم دادگاه شهرستان Waukesha را تأیید کرد و وزارت منابع طبیعی را از تنظیم PFAS تحت قانون نشت موجود منع کرد.
  • قضات گروگان و لازار این محدودیت را به دلیل فقدان قوانین اعلام شده آژانس برای چنین اقدامی، در میان نگرانی های زیست محیطی و بهداشت عمومی، صادر کردند.
  • حامیان محیط زیست ابراز ناامیدی می کنند، اما امیدوارند که دادگاه عالی ایالت لغو شود، در حالی که مقررات، آسیب های فوری را محدود می کند.

نقل قول کلیدی:

اگرچه ما از تصمیم دادگاه ناامید شده‌ایم، انتظار داریم درخواست تجدیدنظر شود و مطمئن هستیم که تلاش‌های DNR برای ایمن نگه داشتن خانواده‌های ویسکانسین از آلودگی PFAS در نهایت به اثبات خواهد رسید.»

– راب لی، وکیل مدافعان محیط زیست غرب میانه

چرا این مهم است:

یکی از مشکلات اولیه مقررات PFAS، تعداد زیاد ترکیبات در خانواده PFAS و فقدان اطلاعات جامع در مورد اثرات سلامتی آنها است. با هزاران نوع PFAS، آزمایش و تنظیم هر ترکیب به صورت جداگانه یک کار دلهره آور است. علاوه بر این، هزینه‌های مربوط به حذف PFAS از منابع آب و محیط‌زیست قابل‌توجه است و مانعی قابل توجه برای نهادهای دولتی و خصوصی ایجاد می‌کند.

حتماً مقاله 2021 ما را بخوانید: جیم جونز، مسئول سابق سازمان حفاظت از محیط زیست، رکورد «مواد شیمیایی همیشگی» را در حالی که قانون‌گذاران قانون اقدام PFAS را اتخاذ می‌کنند، ثبت می‌کند.